onsdag 29. april 2009

Backstreet's Back Beibi

Blarghen har vært nede en stund. Jeg har vært på reise, en reise inn i meg selv. Som Kari Bremnses sier i sin Togsang:

"De møttes på en reise
på en reise over land og jord
og dette va for lenge lenge sia
De skulle ikkje hjem, de skulle ut
og følge fremmed spor
til ukjent plass og hemmelige stia"

Og, ja, slik var det jeg møtte meg selv i sjelesdøra, med skjegget i den metaforiske postkassa og nesen fast i trestubben man kaller tankemønster. Så hendte det at jeg reddet meg selv fra fellene jeg hadde lagt for mitt tredje jeg, som vi for enkelhets skyld skal kalle Hans, og nå er jeg igjen hel. Sjelen er nå forent med sine søstre, Tanken og Samvittigheten, hendene deres festet med limet vi kaller Kjærlighet.

Var også på kino og så "Confessions Of A Shopaholic". Den sugde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar